14.12.2018 10.05

Lehdistötiedote: Matiimi Oy osaksi Arjessa Oy:n lastensuojelupalveluita

Sosiaali- ja hoivapalveluita tarjoava Arjessa Oy on ostanut Pirkanmaalla toimivan lastensuojelupalveluita tarjoavan Matiimi Oy:n 13.12.2018 allekirjoitetulla sopimuksella.

Matiimi Oy tarjoaa terapeuttista ja kuntouttavaa ympärivuorokautista lastensuojelun sijaishuollon palvelua sekä avopalveluita erityistä hoivaa ja huolenpitoa tarvitseville lapsille ja nuorille. Yhtiöllä on kolme 7-paikkaista yksikköä, Lastenkodit Kissankello ja Kissaminttu Lempäälässä ja Lastenkoti Kissankulma Suodenniemessä.

Yritysosto vahvistaa Arjessan asemaa valtakunnallisena alan toimijana ja osaajana, ja täydentää sen lastensuojelupalveluiden palveluvalikoimaa, erityisesti Pirkanmaalla. Omistusmuutoksella ei ole vaikutusta Matiimin asiakkuuksiin, johtoon tai henkilöstöön, vaan toiminta jatkuu normaalisti ja katkeamattomana.

- Olemme vaikuttuneita yrityksen laadukkaasta ja asiakaslähtöisestä toiminnasta ja koemme, että yritys on luonteva uusi jäsen Arjessa-perheeseemme. Arvostamme sitä työtä, mitä Matiimi on 16 vuoden aikana tehnyt ja sen osaavaa ja sitoutunutta henkilöstöä, kommentoi Arjessan toimitusjohtaja Pasi Kohtala.

- Olemme tyytyväisiä, että järjestelyn seurauksena kykenemme jatkamaan laadukasta työtä Matiimi Oy:ssä. Yhteinen arvopohjamme Arjessan kanssa luo kestävän alustan pitkäjänteisille ja laadukkaille palveluille tulevaisuudessakin ja voimme yhteisen näkemyksen mukaan kehittää Lastenkoti Kissankellon, Kissanmintun ja Kissankulman toimintaa jatkossakin, täydentää toiminnanjohtaja Tiina Kaapu.

Lisätietoja antaa:

Pasi Kohtala, toimitusjohtaja, Arjessa Oy, puh. 050 571 9112, pasi.kohtala@arjessa.fi

Kuva ladattavissa alkuperäisessä koossa täältä.