Uutiset

5.2.2018 14.00

Miten onnistuimme vuonna 2017?

Asiakkaan kokemus palvelustamme, sen vaikuttavuudesta ja laadusta on tärkeä osa palveluidemme asiakaslähtöistä kehittämistyötä. Mittaamalla asiakastyytyväisyyttämme haluamme selvittää mitä asiakkaamme odottavat palveluiltamme ja miten olemme pystyneet vastaamaan heidän odotuksiinsa.

Vuonna 2017 olemme saaneet asiakkailtamme kaiken kaikkiaan 2056 vastausta asiakastyytyväisyyskyselyihimme. Asteikolla 1-5 saimme asiakkailtamme arvosanan 4,59. 

Tärkeää asiakastyötä tekevät työntekijämme ovat saaneet positiivista palautetta mm. ammattitaitoisesta ja luottamuksellisesta yhteistyöstä. Alla muutamia asiakkailtamme saamiamme avoimia palautteita:

  • Kiitos kaikesta! Ilman tukihenkilöä olisi elämä ollut paljon vaikeampaa.

  • Anu Malena och Linda har alla hjälpt mig att bli en människa igen. Alla hade sina egna personligheter som hjälpte mig att återfå hoppet tillbaka. Utan dem hade jag inte funnits vid liv. Därför är jag evigt tacksam för mitt familjearbete. Tack.

  • Oli mukavaa olla Leppälinnussa. Oli mukavaa oppia pesemään pyykkejä, kokkaamaan ja kaikkea muuta positiivista.

Lämmin kiitos kaikille viime vuodesta, tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin!


Palaa otsikoihin